درمان کیست مویی

تعرفه تبلیغات در سایت

بواسير يا همورئيد زماني بروز مي‌كند كه سياهرگ‌ها در راست روده يا كانال مقعد گشاد شده و متورم مي‌شوند و باعث بروز ناراحتي و درد در افراد مبتلا هستند.به گزارش سرويس «بهداشت و درمان» خبرگزاري دانشجويان ايران، تورم و خونريزي از اين سياهرگ‌ها مشكل بسيار شايعي است و افراد مختلفي را مبتلا مي‏كند.

بواسير ممكن‌ در مجراي‌ مقعدي‌ با عنوان بواسير داخلي‌ يا در مدخل‌ مقعد تحت عنوان بواسير خارجي‌ بروز كند.در برخي موارد ممكن است فردي چندين وقت به بواسير مبتلا بوده باشد اما فقط در صورت خونريزي‌ به وجود اين مشكل در خود پي ببرد و تا پيش از خونريزي وجود آن مشخص نباشد. بيشتر افرادي كه با اين مشكل مواجه مي‌شوند شامل زنان باردار افراد مبتلا به يبوست و كساني هستند كه به مدت طولاني مي‏نشينند.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 120 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:23

«محسن پویان» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: میوه زرشک از نظر طبیعت طبق نظر حکمای طب سنتی سرد و خشک و از نظر خواص قابض و مقوی معده، کبد و قلب است.

مدیر پروژه دهکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی خراسان‌جنوبی ادامه داد: هم‌چنین میوه زرشک برای کاهش تری‌گلیسرید خون از آن استفاده می‌شود و برای بیماری فشار خون مفید بوده و ضد انگل‌های کبدی است.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:18

بیماری بواسیر یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مقعدی است که به علل مختلفی همچون نشستن یا ایستادن طولانی مدت، یبوست، جراحی روده و … ایجاد می‌گردد که چند راهکاربرای درمان آن پیشنهاد می کنیم.به گزارش خبرگزاری موج، طب سنتی، بیماری بواسیر را از غلبه “سودا” می‌داند که یک خلط بسیار غلیظی است که در هر عضوی از اعضای بدن تجمع یابد، باعث تولید بیماری و از تعادل خارج شدن عضو مربوطه می‌شود.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 150 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:14

اگر روش‌های خانگی پیشگیری و درمان بواسیر مؤثر نیست یا اگر درد شدید یا خونریزی دارید، باید با پزشک خود مشورت کنید. هر نوع خونریزی مقعد باید توسط پزشک بررسی شود. این نکتۀ بسیار مهمی است؛ در اطلاع دادن این موضوع به پزشک خود کوتاهی نکنید. در اغلب موارد، پس از زایمان و به کمک درمان‌‌های شخصی، بواسیر بهبود ‌‌‌‌‌می‌یابد و در برخی موارد، برای کاهش تورم ناشی از بواسیر، باید به یک متخصص مراجعه کنید. در موارد نادر، برای درمان بواسیر نیاز به انجام یک جراحی ساده است.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 103 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:10

متخصص به ماهیت خونریزی، علائم مرتبط با آن مانند درد و سابقه پزشکی خانواده شما نگاهی خواهد کرد. همچنین معاینه فیزیکی دقیقی از بدن شما انجام خواهد داد تا علل احتمالی این خونریزی را متوجه شود.این مراحل به متخصص کمک خواهد کرد تا خطر بیماری های جدی را بررسی و ارزیابی کند و در صورت لزوم توصیه های لازم را به شما ارائه دهد.

...
نویسنده : سهیل بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 30 خرداد 1398 ساعت: 17:06